تحقیق مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي

پاورپوینت مديريت بازاريابي,پروژهمديريت بازاريابي,تحقیق آماده در مورد مديريت بازاريابي,تحقیق مديريت بازاريابي,دانلود تحقیق در مورد مديريت بازاريابي,دانلود تحقیق مديريت بازاريابي,مديريت بازاريابي,مقاله در موردمديريت بازاريابي
تحقیق مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي

رفتن به سایت اصلی

بخشی از متن تحقیق:نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابيمقدمهمديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”،   “ مشتريان” و “جامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند.اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد، محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعيديدگاه توليد:گرايش توليد يكي از قديميترين فلسفه ها براي رهنمود دادن به فروشندگان است. گرايش توليد بر پايه اين فرض بنا شده است كه مصرف كننندگان خواهان محصولاتي هستند كه در دسترس بوده، استطاعت خريد آن را داشته باشند؛ بنابراين مديريت بايد فعاليت خود را بر بهبود كارايي توليد و توزيع متمركز كند. هنوز هم ديدگاه توليد يكي از ديدگاه هاي مفيدي است كه در دو وضع زير كاربرددارد. نخستين وضع مربوط به زماني است كه تقاضا براي محصول بيش از عرضه مي باشد. در اينجا مديريت بايد براي افزايش توليد در صدد يافتن راههايي برآيد. دومين وضع مربوط به زماني است كه قيمت تمام شده محصول بسيار بالا باشد و بايد براي كاهش آن چاره اي انديشيد. براي مثال، فلسفه كلي هنري فورد بنيانگذار خودرو سازي فورد اين بود كه فرآيند توليد خودروي مدل ؛تي؛ كامل شود، به گونه اي كه هزينه آن كاهش يابد و مردم از نظر مالي توان خريد آن را داشته باشند. او به شوخي مي گفت كه مردم بايد هر رنگي را كه مي خواهند انتخاب كنند، مشروط بر اينكه چيزي غير از رنگ سياه نباشد.برخي از سازمانهاي خدماتي، مانند نهادهاي دولتي، از اين فلسفه پيروي مي كنند. اگرچه اين نهادها قادرند مشكلات ارباب رجوع بسياري را برطرف كنند. ولي اين نوع مديريت باعث نارضايتي مراجعه كنندگان مي شود. در اين سازمانها فرض بر اين است كه ارباب رجوع به خدمات ارائه شده نياز دارند، بنابراين براي راضي كردن اين افراد به طور بهينه اقدامي صورت نمي گيرد.ديدگاه محصول (Product Concept):يكي ديگر از ديدگاه هاي عمده اي كه در بازاريابي وجود دارد ديدگاه محصول است. اين ديدگاه بر اين اصل بنا شده است كه مصرف كنندگان، محصولاتي را كه بهترين كيفيت،كاركرد و شكل را دارند خواهند خريد؛ بنابراين سازمان بايد انرژي خود را به بهبوددائم محصول اختصاص دهد. ديدگاه محصول مي تواند به “ نزديك بيني بازاريابي” منتهي گردد. براي مثال، مديران راه آهن آمريكا چنين مي انديشيدند كه مصرف كنندگان خواستار راه آهن هستند و نه وسيله حمل و نقل، از اين رو به چالش بزرگ و روز افزوني كه بوسيله خطوط هوايي، اتوبوس، كاميون و خودرو شخصي در پيش رويشان قرار داشت توجه نكردند.بسياري از دانشكده ها چنين فرض كردند كه فارغ التحصيلان دبيرستاني خواستار آموزش هنر هستند و از چالش فرآيند (مدرسه هاي حرفه اي) غافل ماندند….این تحقیق با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار می‌گیرد.تعداد صفحات تحقیق: 55

 

مديريت بازاريابي تحقیق مديريت بازاريابي دانلود تحقیق در مورد مديريت بازاريابي دانلود تحقیق مديريت بازاريابي مقاله در موردمديريت بازاريابي پاورپوینت مديريت بازاريابي پروژهمديريت بازاريابي تحقیق آماده در مورد مديريت بازاريابي

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصادسنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل سازي اقتصادسنجي (I)

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصادسنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل سازي اقتصادسنجي (I) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی اقتصادسنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدل سازي اقتصادسنجي (I)،…

پاورپوینت درس چهاردهم فارسی دوم دبستان

پاورپوینت درس چهاردهم فارسی دوم دبستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پایه دوم دبستان با موضوع درس چهاردهم فارسی،فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش.تعداد اسلاید : 8کاربرذ فایل : مناسب برای…

تحقیق گروه اجتماعی و گروه درمانی

اثربخشی گروه درمانی,انواع گروه اجتماعی,تاریخچه گروه درمانی,تحقیق گروه درمانی,شکل گیری گروه درمانی,عوامل موثر در یگانگی گروه,فرآیند گروه درمانی,فنون گروه درمانی,گروه اجتماعی,گروه درمانی,مراحل گروه درمانی,ویژگی‌های گروه اجتماعی تحقیق گروه اجتماعی و گروه درمانی رفتن به سایت…

تحقیق دکتر محمود احمدی نژاد

تحقیق دکتر محمود احمدی نژاد دکتر محمود احمدی نژاد رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل:تحقیق دکتر محمود احمدی نژادقالب بندی: فایل word و قابل ویرایشتعداد صفحات: 16بخشی از متن تحقیق:دکتر محمود احمدي نژاد در سال…

نمونه سوالات آيین نامه مقدماتی سال 97 با جواب

نمونه سوالات آيین نامه مقدماتی سال 97 با جواب آیین نامه راهنمایی و رانندگی رفتن به سایت اصلی دانلود نمونه سوالات آيین نامه مقدماتی سال 97 با جواب،در قالب pdf و در 159 صفحه.محتویات این…

مطالعات امكان سنجي مقدماتي تونر چاپگر

امكان سنجي تونر چاپگر,امكانسنجي تولید تونر چاپگر,تولید تونر چاپگر,تونر چاپگر,دانلود امكان سنجي تونر چاپگر,دانلود رایگان امكان سنجي تونر چاپگر,دانلود طرح توجیهی تونر چاپگر,طرح توجیهی تونر چاپگر,طرح تولید تونر چاپگر دانلود مطالعات امكان سنجي مقدماتي تونر…

پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری

پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری رفتن به سايت اصلي توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی موارد خاص در حسابداری ،در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:دلايل‌ تدوين‌ استاندارد حسابداري‌ فعاليتهاي‌…

پاورپوینت الگوریتم ها در زبان برنامه نویسی پاسکال

پاورپوینت الگوریتم ها در زبان برنامه نویسی پاسکال زبان برنامه نویسی پاسکال رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع الگوریتم ها در زبان برنامه نویسی پاسکال،در قالب pptx و در 456 اسلاید، قابل ویرایش،…

پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری

پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری,مزایای استفاده از گیاهان دارویی در فضای سبز,نکات مهم دربکارگیری گیاهان دارویی در احداث فضای سبز پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری…

آیين نامه كميسيون های كميته ملی المپيک

آیين نامه كميسيون های كميته ملی المپيک,ائین نامه,ایین نامه کمسیون,کمیته ملی المپیک دانلود آیين نامه كميسيون های كميته ملی المپيک دانلود فایل   من می خواهم این فایل را خریداری کنم برچسب ها: آیين نامه…